2.07.2010 r. Zbliża się lipiec. Busik stoi pod domem, wielokrotnie umyty, ale rdzy niestety nie domyjesz. GS orzekł, że możemy nim wyruszyć nad morze do Pustkowa.

Pełna mobilizacja, pakowanie, tankowanie, sprawdzanie płynów i jedziemy. Dokładnie o 17 w piątek  2.07.2010 r. Jesteśmy umówieni z Aśką i Marusiem na zaprzyjaźnionym polu namiotowym w Pustkowie. Zabraliśmy Wrednusa (Piotrka). To nasza pierwsza wyprawa Busikiem.

Trasa nam znana, przez Strzelce Krajeńskie. Busik bezawaryjnie o godz. 22 dotarł na Camping „U Stefana” w Pustkowie. Wrednus całą drogę przespał na miękkiej kanapie. Rozbiliśmy się na starym miejscu i przy ogólnych zachwytach nad funkcjonalnością, doskonałością Busika, jego wyższością nad namiotem ( po prostu ****** hotel) poszliśmy na piwo.

Pełna integracja rodziny. Kuzyn Marusia miał grać nam na bębnach, ale nie grał.

Rano plaża, piwo, jagodzianki i takie tam. Po południu marsz deptakiem do Pobierowa. Jest nowa super gra. Wali się gumowym młotkiem w Pokemony.

Co za radość dla chłopców. Noce spędzaliśmy przy jednorazowym,(wielokrotnego użycia) grillu piekąc na nim kiełbaski. Kuzyn nie grał nawet w nocy.

Dzień na plaży, popołudnie deptak z różnościami. Wiadomo jak to nad morzem.

W drodze powrotnej zabraliśmy do Busika Aśkę i Marusia. Pełen komfort podróży. Podwieźliśmy ich do Węgorzyna i pokazaliśmy przy okazji Busika reszcie rodziny. No cóż rodzice byli mniej zachwyceni starym zardzewiałym Busikiem.

Jechaliśmy sobie z powrotem do domu cali, szczęśliwi obserwując z wysokich foteli mijające nas niskie, brzydkie, plastikowe samochody,ale do czasu. Przed Świebodzinem zeszło nam powietrze z tylnego prawego koła. Podczas wymiany koła rozleciał się lewarek. Nieliczni, życzliwi pożyczyli lewarek i GS dokonał wymiany koła. Do domu dojechaliśmy o 22.  Po powrocie wymieniliśmy wszystkie opony na nowe – stare po prostu się rozleciały.

Wyprawa Busikiem była super, jest bardzo wygodny i w podróży i na biwaku. Już planujemy kolejny wyjazd.